دبیرستان انرژی اتمی

آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان به صورت مشترک برگزار می گردد

زمان تقریبی مطالعه متن:2 دقیقه

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از برگزاری آزمون‌های مشترک ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خبر داد.

 

🪄متن این اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

 

وزارت آموزش و پرورش، آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی (پایه دهم دبیرستان ها و هنرستان ها)، برای سال تحصیلی 1403-1404 همزمان برگزار می شود و متقاضیان شرکت در این آزمون به سوالات مشترک پاسخ خواهند داد.

پیشتر، آزمون مدارس نمونه دولتی و مدارس استعداد درخشان به صورت جداگانه برگزار می‌شد. 

 

ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، کسب حداقل معدل کتبی « ۱۷» در ارزشیابی پایانی نوبت دوم ( معدل نمرات خرداد بدون اعمال نمرات تکوینی ) برای فارغ التحصیلان پایه نهم است.

 

 

هر داوطلب صرفاً می‌تواند در نمونه برگ تقاضای ثبت نام، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری(علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) را انتخاب کند. 

🖼️داوطلبان برای دریافت شیوه‌نامه و ثبت‌نام در آزمون ورودی، از روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تا روز جمعه ۲۵ فروردین۱۴۰۳به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند. 

🎈توجه به این نکته ضروری است که در این بخشنامه نکته ای مبنی بر وجود یا عدم وجود سوالات استعداد تحلیلی نیامده است و بهتر است تا فروردین ماه که موقع ثبت نام است دانش آموزان وقتی هرچند کم را برای مطالعه  سوالات این بخش در نظر بگیرند.  

 

 

🎈همه مراحل ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن، از طریق سامانه یادشده انجام خواهد شد.

دببرستـان پسرانه غیردولتی انرژی اتمی شیراز

 

«تصاویر یادگاری»

دیگر تصاویر را در نگارخانه ببینید